2024-2025 õpiränded

2024 - 2025 Õpiränded

 

Teaching Entrepreneurship and Leadership - Bologna 21.-27.07.2024

Kursuse eesmärk oli võimestada õpetajaid ettevõtluse ja ettevõtlikkuse ning juhtimise õpetamises läbi jagatud kogemuste kaasõppijatega Euroopast.

https://www.erasmustrainingcourses.com/teaching-leadership-and-entrepre…

Kursusel osales 2 õpetajat.

Greener school for a sustainable future: climate change education - Reykjavik 21.07.-27.07.2024 

Kursuse eesmärk oli parandada  teadlikkust keskkonnaalasest jätkusuutlikkusest ning omandada teadmisi, kuidas luua ning kasutada keskkonna alaseid materjale õppetöös.

https://www.pmserasmusplus.com/greener-schools-for-a-sustainable-future

Kursusel osales 2 õpetajat.

Discover the power of game based learning and gamification in education - Tenerife 15.-21.09.2024

Struktureeritud kursuse eesmärk oli innustada õpetajaid kasutama õppeprotsessis erinevaid IT vahendeid, appe, mänge jne. varustades neid teadmistega mängulisuse metoodikast ning kasutamise võimalustest.

https://www.erasmustrainingcourses.com/gamification.html

Kursusel osales 2 õpetajat.

Teaching languages in the dgital era: the best apps, AI tools and ICT solutions for learning languages - Palermo 11.-15.11.2024

Kursuse eesmärk oli parandada keeleõpetajate IT oskuseid ning tutvustada võimalusi AI kasutamiseks keeleõppe protsessis.

https://www.erasmustrainingcourses.com/ict-language.htmllink opens on new page

Kursusel osales 1 õpetaja.

Job shadowing in BRG Seestadt Vienna, Austria 3.-6.03.2025

Töövarjutamine Seestadti reaalgümnaasiumis. Eesmärk oli külastada loodusainete ning keeletunde, tutvuda digilahendustega, et Kanepi Gümnaasiumis luua uusi kursusi ja rakendada paremat kogemust Austria kooli näitel, arendada koostööd õpetajatega ja luua uued partnerlussuhted kooliga. 

https://brg-seestadt.at/

Töövarjutamises osales 3 õpetajat

Avaldatud 09.10.2024. Viimati muudetud 14.03.2025.